Hej Igen

Japp idag så äre då torsdag. Vill ha helg och jag vill kunna vila ut men nae så blir de inte i helgen. Idag så jobbade man fram till 12 gött :) har åkt med mamma o handlat sedan så har man varit hos syrran. Jag gosade med hennes söta kattungar, sedan kollade jag på hennes kattungepressenter hihi.
Man känner att man har tappat energi. jag har ingen ork i kroppen.
Saknar mitt hjärta också <3
Hoppas soppan är god idag som mamma gör så man får i sig något som är varmt och gott hhehe:).
Jag känner att jag ligger ganska bra till i skolarbetet nu iallafall. Projektarbetet så har jag bara min rapport som jag ska skriva ner sen är hela projektet klart :D. Samhäll som vi hade en uppgift i som ska vara inlämnad om 2 veckor klart hihi. gott de. Och så kollar man lite i böker där man ska ha prov med :).
så på måndag har man sovmorgon en lektion på 95 minuter sen håltimma i 2 timmar. sen har man svenska.
tisdag hoppas jag man får en svenskauppgift igen hihi. för då är man hemma hela den dagen :).

Jag säger bara som så USCH för snöööööö. Nu tycker jag att de kan räcka så våren kan få börja titta fram.
Vill kunna gå ut, utan att frysar sönder.

Kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0