Student och bal

I fredags så tog man studenten riktigt gott var det hihi :) jag fick många fina presenter riktigt nöjd med allt jag fick hihi blev både en tidig dag + sen natt den dagen,
lördagen var man ute och kollade lite i affärer och hade allmänt trevligt med syrran som hade kommit upp med sin familj i fredags :).
Och igår söndag så var de upp tidigt för att börja fixa håret inför balen :) sedan så vare på med klänning och fota för fullt :) gick på gå gatan här hemma :) sen vidare till höganloft för tre rätters middag och bara ha trevligt och sen natt blev de igår med :)
Idag har jag varit jätte trött och seg så de skriker om de :) men jag har iallafall uträttat lite ärenden och så har jag tvättat :) hihi liten hemma tjej är jag allt hihi jag skulle lätt kunna flytta till eget nu :)
Hoppas ni har det bra :)
Kramar // Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0