halloj

Hahaha ojdå
Oj så sugen jag är på att åka till Gekås :)
Har inte varit där på hur länge som helst. De ända jag pratar om är gekås hit och ditt, lika så om egen familje stuga som hela min familj ska dela på tycker jag haha.
Men ja åter till Ullared. Vill ditt och köpa nya sminkborstar, hår grejer, smink, onödiga saker (godis,kanske ny väska m.m) ;), kläder och lite presenter hihi
Jag har iallafall fått 3 nya tröjor, ett skärp, 2 par skor hmm äre något mer denna veckan haha nä.
 
Något jag ska göra med ett par gamla jeans är att klippa dom till shorts för de har fort ett stort håll på insidan av låret. Så på de sättet får jag nya shorts för året hihi :D
 
hihi jag hoppas verkligen på Gekås snart alltså :D
 
Angelica har inte tillgång till dator hos sin kille så därför hon hamnar lite efter här hihi :D så vet ni :)
 
Idag så vaknade jag upp men min älskling jämte mig.
när han gick till jobbet så gick jag upp och la mig i en värm säng hehe.
Sov fram till ca 10 för då blev de rusta och köpa tyggskor till jobbet.
Sedan har man suttit vid datorn och umgåts med min kärlek nu underkvällen.
 
 
Jag om min kärlek
 
 
Hoppas eran sommar har börjat bra haha
min har inte de med regna haha :D vill ju ha sol :D
 
KRamar // Sara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0