Bilder :)

Idag så gick jag upp tillsammans med min älskling som skulle iväg och jobba.
Jag tog tag i tvätten sedan så har jag suttit med en massa bilder hela dagen + att jag har hålt på lite med att sätta ihop bra grupper i drillen till efter sommaren så jag har hunnit med en del :).
Vid lunchen gjorde jag mat till mig och älsk <3,
Imorgon om mitt internet funkar så kommer de upp bilder på hur jag såg ut både på studenten och balen :).
Imorgon ska man själv jobba lite på kvällen :) ha lilla avslutningen med mina små tjejer :).

Hoppas Angelica börjar att skriva här snart igen hihi jag får börja på mina henne :)
Kramar // Sara
Ps ursäkta att de inte blir några bilder men de är pga att jag skriver via mobilen :) och bilder att ladda upp där tar lång tid :) ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0