Ullared

 
 
Som sagt har varit i Ullared Gekås idag hihi..
Och de blev brandlarm när vi var där inne, de var verkligen första gången man fick uppleva ett brandlarm i den butiken hihi. Men de gick lugnt och sakta ut hihi.
De jag hittade var översta bilden
*1 piketröja Svart till jobbet * 2 linnen i neon orange och gul * En neon rosa t-shirt med ett märke * 3 Par stringtrosor och ett par nättleggins.
Den andra bilden så är de.
* Jeansen som är köpta i Ullared sedan de rosa linnes köpte jag i veckan på Azzuro.
Bild numer 3
Så är det mitt första försök på att sätta upp håret med en donut toffs.
 
och den sista bilden så har vi
* Ecotools puder,consiler, foundisun pch ögonskuggsborste * Inpackning till håret med jordgubbsdoft * 2 st donuts till håret en brun och en ljus som på bilden * 1 solpuder * 1 coversom täcker en hel del * genomskinligt naglack * 2 mobilskall * 2 skyddplast till mobilen sedan blev de lite riesen :)
 
Så de blev en del handlat idag hihi.
Får hoppas man åker ditt snart igen så man kan köpa lite till annat hihi iallafall i kosmetika :).
 
Hoppas ni mår bra alla och tar de gott.
Jag saknar och älskar min älskling mest av allt <3
 Kram // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0