Ses på söndag igen//Gela

Hejsan!

Nu ska man snart iväg till min underbara David och stanna ända till sön! :) Kommer sakna han så sen när jag åker hem :/
Så nu väntar jag bara på att klockan ska bli så mkt så jag kan gå till bussen, är typ en timme kvar ;) Sen kommer jag! :D
Ska göra massa kuligt i helgen, bowla tex o bara va med min älskling <3



hiih fanns ingen bild på denna data men hittade en gullig bild på google :)

Sara jag tycker vi snart ska ha fotodag igen :) Hoppas det blir fint väder snart så man kan göra det och att finns tid :)
O börjar skolan på mån igen.. längtar till dans!! :D

Men nu ska jag se om det är ngt mer att plocka ner annars så ska jag gå nu snart! Ha det så braigt nu! :)

KRam Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0