söndag igen

Idag har jag inte alls gjort mycket. Blev en sen natt, där till en sen morgon.
Vaknade upp vid kvart i 12 gick upp kvart över 12 hehe..
Min dag har beståt av att sitta vid datorn mesta dels o verkligen försöka att inget göra..
Men de verkar dom att jag får mer att tänka på när jag sitter här..

Har märkt att mitt huvud har verkligen lite väll mycket att tänka på om de inte är skolan så är de dansen o om de inte är något av de så är de något annat.. Jag tror jag blir gallen.
Skulle behöva åka iväg någonstans låta allt vara å få skricka ut de jag behöver få ut..
O om inte de funkar då tycker jag att något behöver fixas snart..
Men tyvärr är de inte så lätt märker lilla jag..

Hoppas ni andra har haft en mer aktiv söndag än vad jag har haft..


Kramar // Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0