oj :)

Oj har inte alls varit inne har på ett tag :) men så är det:)
Idag är det visst väldigt blåsigt ute, riktigt kallt usch men de måste finnas såna dagar också tyvärr.
Nu börjar min sommarlovs planering sätta sig :) hihi
vecka 24 då fyller man år sedan åker man till Gbg, ska också vara barnvakt i 3 dagar i ca : 3-4 timmar varje dag:)
v.25 så blir de en mysig dag med många vänner under helgen :)
v.26 så ska man förbereda saker till stugan
v.27 Stuga på Skrea :) men yngsta stora syster hennes sambo och Gela :)
v.28 Jobba i bageriet tidiga morgondagar
v.29 Jobba i bageriet natt 22-06
v.30 Jobba i bageriet tidiga morgondagar
v.31 åka till Frankrike på onsdagen men Drum & Drill Corps
v.32 Kommer hem på onsdagen från Frankrike, sen kanske under helgen så kommer jag åka ner till äldsta stora syrran och vara där till någon dag i vecka 33 :)
v.34 Skolan börjar på Tisdagen och då börjar man sista året på Gymnasiet härligt :)

Så min sommar börjar verkligen bli full nu i planering haha
MEn de är härligt när de ser ut så här också tycker jag hihi :) Jag undrar bara hur de kommer vara att få jobba hela veckor under sommaren hehe jag menar om jag är trött efter 3 dagar vad är jag då inte efter 5 dagar av jobb ?? hahaha

nu får de komma lite kort från när jag och Gela var ute och tog lite kort hehe :)



Var uppe vid Länkarna och tog kort :) var en riktig härlig dag :)



Som sagt hade en sån bra dag:) men gud så varmt de var hihi :) längtar så till sommaren och Skrea hihi


 Tusen Kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0