Måndag + Uppvisning

hejhejhej :D

Idag hade man uppvisning :) samtidigt var de invigning av ett demenscentrum så ja de gick väldigt bra om jag har lyssnat på alla kommentarer man har fort och de är ju så mysigt att höra när de är bra kommentarer hihi ;). Var så roligt efter att man hade haft uppvisningen så sitter man ute med mammas jobbakompis hund och då kom den här jobbakompisen och sa att gud så söt du är sara sen sa hon NEJ de är du inte för du är SNYGG haha hon är för go den jobbakompisen tycker jag haha :).
Stockholm nästa alltså nu på lördag då är de karnevalståg med SAMBA dans och mycket färger hihi :)

Nu hoppas jag bara på att veckan går fort fram till lördag hihi :)

Varför ska man ha de så svårt?? jag vill kunna ha de lätt att få träffa dig men gud de är verkligen inte lätt att hitta tiden eller andra saker ?? de får väll bara bli sååå



Ha de nu så bra kanske inte blir någon uppdatering från min sida denna veckan eller kanske blir dåligt under hela Maj har så mycket att stå i nu :) men jag kommer igen så snart jag kan hihii

 Kramar // Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0