Gisledagarna :)

Hej!
Var några dagar sen jag var här, men har bloggat mest på min egna blogg ;)
Idag är det fredag och exakt två veckor kvar tills vi slutar! Går bara mån o tis nästa vecka :)
På måndag så ska jag hämta min klänning jag ska ha på skolavslutningen :) Jag lägger upp en bild när jag hämtat den för hittar inte den nu på hemsidan ;)

Idag så hade jag historia och vi såg klrt filmen, den var bra men ändå jobbigt när de skjuter så mkt.. Vi hade betygsamtal också. SEn spelade vi 7an i oasen med tre kortlekar! haha man blev ju helt seg i huvudet av alla kort, kommer nog drömma om kort inatt hehe xd
Vi åt tacos i skolan men den var inte så god, smakade inte som vanlig tacos man har hemma. Sen var det sista kören ever :'/ Så tråkigt!!! Men har vg i det hhiih :)
JAg slutade sen kl halv 1 och tänkte jag skulle stanna kvar till 2 när simhallen öppnade för tänkte simma men sen när klockan blev kvart i så ångrade jag mig hehe.. Hade stannat kvar i onödan för alla i klassen hade ju gemu..

När jag kom hem så gick jag, mamma och min lillebror på marknaden på gågatan och jag köpte ett par nya skor :) Mamma köpte en blomma till farmor, jättecool! Ska visa både skorna och blomman :)


Kristi korsblomma


Nya skor :)

Imorron så ska jag köpa en klocka eller ett svart armband :)
Ska se Sanna Nielsen, Shirley Clamp och Hilda också ;) De är ju gratis :)
Men ska kanske hoppa in i duschen, kanske är försent men har joggat så får se :P

 Kram Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0