Snart sommarlov :D!

Tjenis!

Idag kan man säga har varit en väldigt lugn dag!
Hade sovmorgon till 11,25 och fick reda på betyget i ljudteknik o arko :) riktigt bra ihih :)
Sen fikade vi med klassen och sen slutade vid 2 ;P Sen har jag för det mesta bara suttit vid datan, så lat.. men imorn ska jag ut o springa! Sprang aldrig igår för det mullrade och sen senare så blev det verkligen ett riktigt åskväder! Det skakade t.o.m i rutorna! Det var läsktigt!! haha jag gick in i tvrummet och just då kom det ett brak! haha blev skiträddd, lät som åskan skrek AAAAAAAAAAAAAAAHHH hehehehe x)

Tänk på fredag slutar vi! Det känns inte ens såå!!
Fast det är ju ändå skönt ihih :) Ska lägga ut en bild sen hur jag såg ut på avslutningen :)

Kan berätta lite vad jag ska göra i sommar om ni undrar :)
Får nu sommar lov då på fredag :) Det kanske blir något med klassen, vet faktiskt inte än..
Har inte planerat så mkt de första veckorna men v.27 så åker jag, Sara, hennes syster och hennes kille till en stuga i en vecka i skrea camping :D hiihi har längtat snart i ett halvår! Kommer bli så himla kuul! så mycket vi har planerat att göra då hihhi men det kommer vi hinna hiih :)
Vid midsommar så ska jag nog till en stuga någonstans hehe ;) En i klassen hade så det kommer bli skoj :)
hehe Vet inte vilken vecka men från den 25 juli-12aug så har jag feriepraktik musik här i gislaved :) Kommer nog bli kul :)
Mellan allt detta så ska jag på rix FM festival! Klart jag ska :D Måste på konsert :D Älskar det :)!!
Sen i slutet av sommaren så ska jag köpa en ministudio så jag kan spela in egna låtar :D! hihihi längtar sååå! men sommaren är ju nästan slut då så.. ja...

Tänk nästa år slutar vi trean! Är inte klokt! Asså fy vad man kommer sakna alla! :'/



Nu fick ni veta lite :)
Men är hungrig nu så ska nog äta! Blir alltid hungrig på kvällen när man snart ska lägga sig, så himla störande!


 Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0