Snart är de klart

HeJhEj :)
Snart så är 2a året på Gymnasiet avklarat :D härligt det kan jag ju säga :) känns också bra att veta att de man hade slutbetyg i klarade man bra :D sedan så har jag bra betyg på praktikplatsen :).

Igår kväll var det ett bra åskväder här med mycket blixtrar och dunder. men de släppte inte på trycket i luften ändå. Är lika jobbigt idag, har inte någon sol på himlen men de är 27 grader helt sjukt haha :D men gott är de ändå förutom att jag får sån huvudvärk tackvare att de är sånt här väder.

Jobbade idag från 06.00- 09:50 för skulle till läkaren vid 11 så jag var hemma runt halv 11 och tog mig lite vatten i denna värmen som är :). Efter att jag hade varit där uppe så åkte man hem åt lunch med underbara stora familj :). Bror kollade in min egna dator och fick veta att jag måste köpa en ny dator nu :(. var ju inte de som var planerat för mina sommarpengar men de får väll bli en ny dator i slutet av sommaren. Jag får hålla mig till skoldatorn lite :).
Ska snart fixa maten här hemma till mig och pappa. så vi kan åka upp till bror och vara barnvakt till Bella :).

Snart är de min stora dag hihi Nästa torsdag :). Fast själv får man stå och baka sin egna tårta och allt undertiden som jag är barnvakt haha :) men jag hoppas på en bra dag ändå :) ska ju beställa hem min nya telefon samma dag hihi :) så de bara måste vara en bra dag det haha :). Jag hoppas verkligen på att den hinner komma innan man ska åka till Stugan och utlandet :).

Jag behöver en massa nya saker nu har jag märkt. Mina bas smink börjar trytta och jag behöver mera kroppsvårds pryllar. Vf ska allt ta slut samtidigt?? Men jag får hoppas på att jag hittar några saker av allt sen hihi :) måste ta mig till Ge-Kås någon dag hehe så jag kan handla in de små sakerna och de lite större sakerna. :)



En bild på syrrans blommor hon fick i present av farmor :)

men ni får ha de så bra i denna goa värmen :)
Kramar // Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0