Nu har man fyllt år :D

I Torsdags så blev man hela 18 år :) är härligt för nu har man inte så himla mycket som stoppar mig hihi :D gott de.
De jag fick i present var
mormor- presentkort på kläder
farmor- pengar
min morbror+ fam- Prengar
mamma, pappa- naglarna
Yngsta stora syrran+ sambo- Navelpiercingen+ ett smycke
bror + fam- Pengar
Cristher- pengar
Sen får jag se vad jag får av äldsta syrran i present senare i sommar :)

Idag så firades jag av så jag gjorde mina egna tårtor alltså 2 st haha :D var en riktigt god tårta jag hade fantiserat ihop :D. Kommer kort senare :D.
Efter nästa helg så börjar man packa väskan till stugan så man inte har så himla mycket att stå i sen haha :D.
Nu vill jag bara att min mobil kommer hem som jag har beställt hihi men den bör komma till nästa vecka iallafall :)

Här kommer en bild på den mobilen som snart är  min hihi :D



Imorgon så ska man vara med Gela och ha de hur kul som helst med henne hihi :D

Kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0