Midsommar o myskväll :)

Hellu :)!

Idag är det midsommar :) Fast känns inte så alls! hehe o regnigt som vanligt..
Skulle egentligen med några idag fast det blev tyvärr inte :/

Imorron så ska Sara ha myskväll hos sig ihih :) Kommer bli kuligt :)
Kanske kommer upp bilder, vem vet ihih ;)
På söndag kanske det blir o simma med mamma ;) så kul :)
O nästa helg åker vi till stugan :D! :O! tjena vad tiden har gått fort nu!! Men det kommer bli så kul ihih :)
Sen efter man ha sommarjobbat, eller haft sån feriepraktik så ska jag köpa den studion jag kanske pratat om ;)
o försöka med gymkort med :) o kanske med körkort ihhi :)
För om man har gymkort med ett år så kan man bada också såå bra :D

I trean så kommer man ha dans :D! så kul :)

Idag så har man inte gjort så mkt fast det varit midsommar, vi har ätit potatissallad o rostbiff :) o sen jordgubbar o glass :) Sen bakade jag bullar, niice ;)
Men vet inte vad jag ska göra nu, men hoppas ni har haft en bra midsommar :)


En bild jag tog när jag o sara tog vårbilder ;)

 Kramar Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0