har börjat lovet

Nu så har man börjat sitt lov hihi :D. Den började i Fredags efter kl 11 :D hihi, då åkte jag och en klasskompis iväg och åt god mat och shoppade lite. Lördagen var jag med min barndomsvän :) vi var fram tills hennes pojkvän kom,för sen så skulle jag hem och äta sedan städade jag hela övervångingen och så byte jag sängkläder + gardiner på mitt egna rum haha :D. Söndagen så var jag barnvakt+ badade syrrans katter haha :D
Idag måndag :) då var de att gå till tandläkaren och allt var okej där haha :D inga håll :). sedan så fick jag en tidig present av mina föräldrar alltså fixade naglar nu inför sommaren och jag är så glad för det  :)



Så här fina blev dom hihi :) Tack så mycket Maria som har gjort dom hihi :). HAr en rosa vit fjäril på tummen men den syns inte så väl så jag tog inget kort på den :).

Denna veckan består av
Tis : vara barnvakt en stund på förmiddagen :)
Ons : vara barnvakt 7-16 sedan hjälpa till lite där på kvällen ska nämligen sova hos dom då :)
Tors: då blir man 18 sommrar hihi :) vara barnvakt 7-16 sedan ska man ut till Bambu och äta och fira mig :D
Fre: då är de förberedelser till Kattutställning så då blir de badning, klippa klor och massa annat :)
Lör: kattutställning :) hela dagen
Sön: då är de stor firade för min födelsedag hiihi :) då ska jag göra min egna tårta hiihi :)

så är en del denna veckan :) nästa vecka har en del också :D hihi men roligt är det hiihi :)

 Kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0