fin dag

idag så har man inte gjort så mycket men ändå en del ihihi :D
Vaknade upp vid 11 tiden kollade mailen haha skulle se hur långt min mobil hade kommit hihi och nu är den här hos mig är så glad hhihi, så jag och mamma gick en snabbis i väg för att handla lite och dels för att hämta ut min iphone haha :D.
Sedan kom Fanny ( en hund) och vi åkte upp till min bror så han fick hjälpa mig med mobilen lite för mitt simkort vill inte funka på den så jag måste vänta lite och sedan ta kontakt med supporten. :(.
Annars som sagt har de inte hänt mycket idag hehe.



Den är i mina händer haha :D

Får hoppas på att de kan lösa sig i morgon. alltså mina problem som jag har med mobilen.

Kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0