Hemma igen

Hej!! :)

Nu är man hemma från braiga skrea.. Vi var ju i ullared på hemvägen :) Ska göra som sara lägga upp vad jag köpt :) Tror det är allt jag köpt som jag visar ;)



Det som är på bilden är vad jag köpt, ska skriva vad de kostar :)

  • Jeans 139 kr
  • Svart bh 39.90 kr
  • 3 par låga sockar 19.90 kr
  • Eric Saade vol 1 :D 119 kr
  • Deo garnier mellan 20 o 30 kr
  • Nagellack Depend 14.90 kr
    -
    Två par hipstertrosor i spets 19.90 kr/st
    -
    Ett ljusgult linne 39.90 kr
    -
    Hårklämma 6 kr?
  • 90 st snoddar rosa, lila, blå, vit, svart 22,90 kr
    -
    två pack hårnål, 11 kr tsm


    Datan dummar sig lite så det ser lite konstigt ut men jag köpte en skolväska som kostar 159 också :)




Inuti väskan :)

Det har varit en riktgt bra vecka men den har gott fort!! Ni kan ju bläddra ner i bloggen så ser ni vad vi gjort :) Vi bloggade nästan varje dag :)


Idag så har jag, mamma och min lillebror varit i Lidhult hos mammas kusin :)
Vi badade när vi kom dit, sen åt vi kyckling, curryris o sallad :) Det var gott!!
Efter de så badade vi igen hehe :) Det var kallt när man gick i men sen var det skönt :)
Sen fikade vi kladdkaka och vaniljvisp, hon provade göra egen glass  glassmaskin, den blev god men smällte fort, var lite söt också men annars god :)

 Kram Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0