Helg :D

ÅÅÅ så härligt med helg nu  :)
hade min sista arbetarnatt natten mellan torsdag till fredag :) hihi gott de :) Nu är de en vecka kvar med arbete fast då är det dagen jag jobbar :D. Sedan om 2 veckor på onsdag morgonen så åker jag till Frankrike och är där ca 1 Vecka ska bli så roligt att åka ditt :).

Var nere i Hallandslän igår och hade de mysigt hos min äldsta stora syster :) kom hem idag från henne :).
Idag byggde man klart Kattgården hos min andra syrra här hemma :).
Lär nog komma upp en bild inom några dagar när internet vill bli sams med mig :).
Annars har man tagit de Lugnt idag.

Imorgon är de ingen vanlig dag :).
För imorgon är de någons 18 års dag och denna söta Tjejen som fyller år imorgon är Angelica som också skriver här.
Jag hoppas hon får den bästa dagen som man bara kan få.
Sedan vill jag att hon ska få de hon verkligen vill ha i saker o ting :D.
Jag lovar dig Gela du kommer känna dig väldigt fri efter din 18 års dag för de finns inte så mycket som kan stoppa dig mera :).
Sen på Måndag börjar Angelica att jobba och då jobbar hon i 3 veckor. hoppas de är något roligt hon har hamnat på.

som sagt idag ville inte bilderna ladda upp så de få inte bli någon bild idag men hoppas de går att läsa ändå.

 Kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0