Turné!

Idag har jag varit med turné med ensamble! Vi åkte till reftele först och sen smålandstenar :P
Det har varit kul idag även fast det är lite jobbigt med att packa ut och in alla saker men det går fort när man är många:)
Imorron ska vi på turné igen fast då ska vi till forsheda och gnosjö, heh har nästan aldrig varit där, forsheda tror jag aldrig jag varit i, bara kanske och spelat fotboll fast det var för många årsen! I gnosjö var jag för kanske två månader sen eller ngt ;)


Ska snart lägga mig men måste bara instämma med Sara att den klänningen var jättefin och jag har en sån ljusblå hihih :) Ska nog köpa en till :) ljusgul kankske fast vet inte än :P

Men ska lägga mig nu så nattinatti!

 Kram Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0