Lördag

Idag har man varit ute väldigt mycket ;) cyklade innan till konsum med mamma och min bror eller de gick ;)
Jag var ute och tog lite med :) Kommer bilder med :)
Egentligen nu så måste jag göra matte.. sså jobbigt men jag måste verkligen! Orkar inte göra allt imorron och på måndag.. Måste öva med ensamble också och göra musikglosor... hmm--
Önskar bara snön kunde gå bort och det kunde bli mars så det kunde bli vår snart!

En liten dikt
Tiden går och går hela tiden,
jag har en speciell känsla inom mig.
Den här texten handlar om två st,
ni betyder verkligen mkt för mig.
Även fast mitt liv just nu är tråkigt,
så har jag det mycket bättre nu än förr.
Längtar nästan att komma till skolan,
förr var det helt tvärtom.
En sång kan förklara det jag känner för er,
ord går inte, för det är så mkt jag vill säga.
Ni stötta mig om det är något jag vill ha hjälp med,
även fast jag inte känner en av er så bra, så skulle jag verkligen vilja det.
JAg känner att jag har så bra vänner, det går inte önska sig mer.
Bara jag kan visa mig själv, bland andra människor så skulle allt var perfekt!
<3






 Kram Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0