Jobbat idag.

Idag har man jobbat ute i Bageriet. Jag jobbar ute på Bernt konditori i Gnosjö. Så de är bara att kliva upp vid halv 5 för att ta bussen halv 6 här från Gislaved. När jag var på väg hem så träffar jag Helén i bussen en drilltjej där jag drillar:).  Så idag var jag hemma en rätt så skön tid.
När jag kommer hem vem mötar man vid dörren om inte min söta katt Sotis och springande efter så kommer gamla katten Misan för att hälsa också.
Idag så är de inte så mycket som står på min att göra lista.
Så jag tror de blir att lyssna på musik och ligga ner i sängen hehe ne inte så här tidigt kanske:P
men vid 8 tiden kanske det blir de hehe.
Ska ner till Linda (stora syster) och Fredrik någon gång idag med hehe.

 

Här är en bild från föra året med dom gamla tjejerna. Men så kan de se ut om man ser Gislaved Drum & Drill Corps ute.

Kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0