Ingen rubrik..

Idag har man varit i skolan och man slutade rätt tidigt :)
Skönt att sluta tidigt ibland, imorron slutar jag halv 1 ;) hehe tycker nästan det är föör tidigt :P
Kom hem för en stund sen och måste jag skriva in massa musikglosor det är jättesvårt!
Ikväll så ska jag på återträff med de jag gick lucia med :) kommer bli kul att se de igen!
I helgen måste jag göra massa matte för har matteprov på kap 1,2,3 på tis... hmm..
Nu klagar jag bara.. men ska nu när jag kom hem så lyste solen jättefint ute så var ute och tog lite kort :)
Lakrits följde efter mig (min katt) hehe och strök sig runt benen :)

Lite bilder =)
 








---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0