Hej

Hej på er alla:)
Nu lyckades jag att hitta in också hehe.
Jag kom precis hem från ett klädbytte så jag kunde bytta min uniformsjacka och tjockis tröja:).

Jag är den andra tjejen i denna bloggen
Angelica hade skrivit innan och nu skriver jag ( Sara).
Jag kan ju berätta lite vad jag gör om dagarna.
Går 2 året på Gymnasiet.
Jag pluggar till bagare/konditor inom lärlingsutbildning. Så på det sättet så jobbar jag nu 3 dagar i veckan i ett bageri. Sedan dom andra två pluggar jag uppe på gymnasiet här hemma.
Jag har ett intresse som jag brinner för något enormt mycket och det är min Drill och Dans.
Jag är med i en grupp som heter Gislaved Drum & Drill Corps.
Så där är man drilltjej och dansar.

Sedan älskar jag att ta massa olika kort som naturen, människor och massa annat.

måste gå nu så vi ses hejdå:)
Kramar // Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0