HAHA vilken dröm! :D

hej!
Idag har det bara varit en pluggdag, har varit ute och cyklat med :) Längtar verkligen till sommaren är så taggad inför den! :D
Just nu måste jag egentligen göra musikglosor, fast har fastnat här som vanlligt men när jag skrivit här så måste jag verklgien!

Måste bara berätta en konstig dröm jag drömde förra natten hehe :)
Det var i skolan, och från musikskåpen till mitt skåp förbi oasen så var det vatten upp till knäna och min klass skulle springa som en bana haha XD. Från musikskåpen bort till vra vanliga skåp och sen var det som någon backe upp och runt hehe och det var i vatten som en bassäng hehe!
Sen senare eller innan detta så drömde jag att jag mamma och min lillebror åkte i en röd bil som hade nedkabbat och jag fick köra lite och helt plötsligt låg det en leopard mitt i vägen! hehe jag trodde vi var i sverige och trodde först det var ett lodjur hehe men vi var visst inte i Sverige xD
Helt plötsligt så kom det en buss och vi smög dit och frågade om vi fick komma in i bussen för leoparden låg ju mitt i vägen, så det var lite läskigt hehe men vi fick inte gå in i bussen så vi fick sitta där i den röda bilen med nedkabbat tak haha, haha jag vet inte varför vi inte tog ner taket!

HAHA vilken knäpp dröm! hehe nu har jag börjat komma ihåg drömmar igen ;D!

men nu måste jag plugga så vi hörs!
(inga bilder idag tyvärr..)

 Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0