Halmstad!

Hej!
Idag har det varit en till vanlig trååkig dag! Vill hitta på ngt!
Nu har man så många planer tilll sommaren hihiihi ååå vad jag läängtar!!! <33<3<<33 Döör snart av all längtan! kan det inte bli sommar nuuuuuuu!
Nu är det bestämt när vi ska vara i stuga hihi! kommer bli så hiimla galet kuul! !!! åååååå!!!! <33333
Jag håller på att kolla på bikinis på datan, har hittat två stycken de är jättefina (tycker jag) :D




Här är en överdel som jag kollat på men troserna gillar jag inte alls! Men kan visa de ändå :P
Jag gillar inte trosorna så då hittade jag denna fina svarta här ovan :P
Jag älskar överdelen men inte trosorna haha XD



Just nu sitter jag som vanligt varje kväll vid datan, chattar lite på msn, kollar fb, kollar lite kläder, har tv:n på fast kollar inte, lyssnar på sportify musik på en braig playlist :P
Men detta inlägg får avslutas med att jag SAKNAR SOMMAREN!!!!!!!!!!! <<3333333333333333333

haha just de, rubriken :P Skulle bara säga att jag ska till min moster (kanske) på lör :P

 Kram Angelica




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0