Gekås

Gekås hihi

Idag så åker man till Gekås med Syster. De blir bara jag och min äldsta syrra som åker :). Vi kommer att ha de så trevligt där. Men jag kan tyvärr inte handla så mycket har ju knappt några pengar nu när man sparar inför sommarens grejer hihi :).

Ja nu börjar de att närma sig sitt slut på lovet :( Vill ju gärna ha lite längre lov tack, men de är väll bara att nöja sig med de lov man får hihi.

Blir ett snabbt inlägg här idag för syrran skulle bara hämta sin son sedan åker vi :).

Igår gjorde jag en GI chokladkaka den smakade jätte mycket 70% choklad hehe men den gick att äta, de var riktigt gott med citronmäliss och lime i grädden mm :).
Igår kollade man också på en film den hete Duo Date. Gud vad man skrattade till den. Så den får + i mitt betyg hehe ;).¨

ne nu måste jag gå jag ska se vad man får med sig hem hihi :)

 Kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0