2011-02-20

Hej!
Jag tänker jag skulle blogga igår men orkade verkligen inte hehe hade ingen lust alls! Höll på att somna vid datan igår kväll hehe.. Men kan säga vad som hänt igår :)
Igår var jag och mina bröder hos min moster i eldsberga (utanför halmstad), hon har ju fått en bebis hiih så vi hälsade på :) Vi var där hela dagen ca :) Det var jättefint väder där! och det är nästan ingen snö kvar :D! Såg massor av knoppar också, de brukar ju ligga före oss när det börjar bli vår och sommar :P
Så det var kul och träffa de igen, det var ju så himla längesen!!

Idag så vaknade jag av att frasse eller mimmie välte ut mitt vatten jag hade i hyllan över alla kläder och skivor! Gissa om jag blev arg eller? så himla irriterad att jag inte ville somna om -.- Men det gjorde jag nog för gick upp ca halv 11 igen hehe :P Jag stäade massa idag med, nu kan jag lägga in kläder i garderoben igen! utan att den brakar ihop haha för de har satt fast den i väggen ;)
Senare idag vid 3, 4 så var jag med Sara :) JAg cyklade och mötte henne och vi träffades i parken (dalen) hehe så vi gick ut och tog lite kort hiih :) Det var så himla fint väder idag med :) Ska lägga upp lite bilder här med :)
Vi har haft det kuligt idag hihi :) Vi skrattar alltid hehe! Så kul att träffa dig ign när du inte varit hemma på hela sportlovet :P
Jag cyklade hem ca kl 19 och det var verkligen iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiskallt! Kändes som mina öron skulle gå av :O! skitkallt assså!
Det var inte så längesen jag kom hem, börjar bli lite hungrig, ska nog äta något :P fast först ska jag sätta på 4:an för solsidan börjar nu snart :D! hihiiihiihhi

Lite bilder från idag :)


Jag o Sara :)


Jag :)


Sara :)


Hopp! :D


Hopp! :D


Som sagt vi har haft väldigt kul idag :)
Hejdå ska se solsidan nu :)!

 Kram Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0