Heeeeeeeeeeej på er :D

Hejsan!
 
Nu var det verkligen längesen :P Men ni som läser hoppas ni står ut hehe ;)
Min egna blogg har det inte heller blivit så mkt skrivande på men är knappt inne här längre..
Men det har väl hänt en del sen sist :P
Jag o Sara har haft fotodag som ni såg sist, blir nog snart igen :)

Jag har sjungt på en gudtjänst vi på tonår hade gjort, sen sjöng jag på jg :) På 1a advent sjöng jag i Bor, va jättekul hiihi :) Blev verkligen jättebra! :D
Jag har gjort ngt varje helg nu :P
I början av veckan hade jag inte planerat ngt alls i helgen men nu är det planerat mkt igen ;)

Fre: Tjejkväll med de i klassen :)
Lör: Kanske Alley i Hillerstorp eller till David
Sön: Kanske är hos david o sen på kvällen till krums o se film :) o träffa viktor hiih

Så hehe att det kan ändras så fort :P

Men nu ska jag cykla till willys o köpa godis o chips för imorn :)



Vi ses snart igen!

 Kramar Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0