Slutade tidigt =)

Hej!
Var ett tag sen vi skrev här :) Måste bara säga att det var så himla kul på E.M.D.! Vill verkligen se de igen!
Idag har jag nästan inte varit i skolan.. Inga lektioner :) Jo bara pianolektion i 30 min.. Nästan alla i klassen är i Borås för djurparken, de har naturkunskap.. ärlite avis ;)

Just nu är jag verkligen skithungrig! Har inte ätit middag för slutade så tidigt så har bara ätit massa dumma mackor.. Får väl äta fler dumma mackor eller bara va hungrig.. hah inte så kul!
Måste göra den dumma KUHI också!! ååå vad jag hatar det just nu!
men men..

Har laddat upp ett nytt videoklipp på youtube kolla de ;) http://www.youtube.com/watch?v=xO128L06FEI&feature=mfu_in_order&list=UL 
Det är en egenskriven låt om en viss person :) Är nöjd med den låten :) Kommentera gärna vad du tycker :)

I måndags så var jag och Sara ute och tog ca 400 kort hehe (A) Har ju gjort om designen nu :) den ser fräschare ut och mer somrig :) Ni ska få se lite kort hiih :)
Men nu måste jag forts med KUHI..

Lite bilder från mån :)


Gela


Sara


Gela


Sara


Gela (hehe brände mig på en brännässla, va bra tvungen o lägga ut ;))


Sara (lite kul med sånna skämtbilder hih :))


Gela (vi åkte inlines också :))


Sara (det var kuligt :))


Gela o Sara

Denna bilden får avsluta detta inlägg :) Orkar inte ladda upp fler bilder nu, tar sån tid!
Men måste forts plugga nu ses!

 Kram Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0