Min vecka :) mån-fre 2011-04-07

Hej hej!
Redan torsdag! Veckorna bara springer iväg! Måste tänka vad som hänt i veckan..

v.14
Måndag - Bara en vanlig skoldag, och övade på svenska prov..
Tisdag - Hade då svenskaprov och senare på dagen så skulle jag spela piano i centrumkyrkan, vill inte ens prata om hur det gick :'(
Onsdag - Vi var på någon konsert i samlingssalen, med tre olika genrer! Först var det mer åt country, sen Hårdrock, sen mer disco! haha det kändes i huvudet efteråt kan jag säga hehe :P
Torsdag - Idag hade jag glosor, fick alla rätt hehe får det varje gång =). Senare var det gympa. Jag har ju gitarr efteråt och jag kom på att jag glömt mina noter så då tänkte jag att jag skulle cykla hem, tänkte inte på att det verkligen var så  himla blåsigt! Jag cyklade hem på ca 10 min, när det annars ta 20 min.. heh. . Sen när jag skulle cykla tillbaka, det var skeetjobbigt! åå! Det tog också tio minuter, men fattar inte hur för stannade och hade jättemotvind så det gick knappt att cykla, var verkligen såååååååååå arg!!!! :@@
Jag hann precis hehe, jag var jättevarm, hade ju nästan precis haft gympa med så var verkligen helt slut! Sen på de också spelade jag massa fel hela tiden -.-... Sen skulle jag ju cykla hem också.. vilken dag asså!
Jag har varit ute och tagit kort lite idag med, det var fint väder fast då väldigt blåsigt!
Fredag (imorn) - Imorron har jag bara historia, så slutar kl 10 :) Så kommer ju inte träffa någon i klassen direkt.. Linn ska komma är det sagt, fast vet inte om det blir.. :(


Just nu så dricker jag te och ska börja på min fotouppgift.. ska försöka bli klart med den.. Är ju till tis..
Jag tänkte jag skulle göra ett snabbt inlägg för vi lägger ju upp bilder när vi tagit kort :)
Ska visa en fin bikini också som jag beställt :) ÄLSKAR den!! :D

Lite vårbilder från idag :)












Denna är inte från idag, men i veckan :)

Denna bikinin har jag beställt och skulle bara visa den för jag tycker den är så fin :)


Bikini-bh 179:-


Bikinibyxa 99:-
Båda kommer från ellos.se :)

Medans jag ändå håller på och visa så får ni se en fin strandtunika som jag ska ha :)


strandtunika 199:-
Kommer också från ellos :) Finns i svart också :)

Men ska börja med fotouppgiften nu :) Hoppas ni gillar mitt inlägg!

 Kram Angelica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0