Bartenderskola

ÅÅÅÅÅ När jag har tagit studenten så vill jag testa på att bli en bartendertjej.
Tycker att jag borde ha stora chanser att bli bartender pga att man har drillat ett tag och då har man bra koll på saker i luften. Sedan tycker jag de ser så himla roligt ut så jag vill verkligen testa på det.

Visst de kommer kosta pengar men jag kommer jobba ihop de sedan drar jag på 4 veckort kurs inom bartender.
som sagt vill verkligen detta... Men måste ta den skolan efter att man gått ut skolan.
http://www.bartenderskolan.com/ de var där jag hittade den skolan jag vill gå på :)

Igår så var man på 20 års fest hos min klasskompis hade så roligt där. Hade kunnat stanna längre, hoppas man inte missade för mycket. Så igår somnade jag inte förens kl blev halv 2 i natt men vaknade varje timme helt sjukt. Idag så har man varit och firat kusin som fyller 6 år i morgon gud så fort tiden kan gå som sagt, var 6 år sedan man var fadder på hans dop då ju haha :).
Innan jag lägger mig idag så ska jag göra lite engelska... :(



Som sagt vill verkligen testa på detta från djupet av mitt hjärta...

 Kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0