skola körigt, mage konstig

Usch var i skolan idag med en mage som inte alls är vän med mig.
Tycker den kan vara som vanligt men nää de tycker inte den.
JAg får inte äta, dumma illa mående.
idag i skolan har man haft lite studentprat roligt roligt :D.
Sedan fick vi prata lite om projektarbets tider usch säger jag....
Jag kommer vara död innan denna terminen är avklarad
Alltså att man kan bli så slö av att man inte får i sig redigt med mat, de är sjukt jobbig.
Kändes som om jag skulle somna redan vid 4a av värkerna o av att jag mår illa..



Blev visst ett kort från frankrike nu :D
Alltså de nya klänningarna är så sjukt snygga me love.

stora kramar
// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0