på turne!

Hellu!:
) Idag har jag varit på bra humör nästan hela dagen ::) Dagen började med dans i två timmar, sen ljudteknik, sen religion o sen textil :):) På hemvägen så hämtade jag mina glasögon ::) är riktigt fina tkr jag :) :) Sen har jag beställt ett par sketsnygga rosa jeans hihi älskar Dee verkligen så får de nog i slutet av veckan :) Imorn ska vi på turné med ensamblerna o vii ska till Hylte o Smålandsstenar imorn o på tors Anderstorp o här i gislaved ::) blir kul o åka till Hylte där man gått i högstadiet ;);) Denna veckan kommer bli bra för turné ons o tors o sen studiedag på fre o då ska jag till min älskade David o vi ska gö massa kul i helgen ::)<3
det går inte ladda upp bild på mobilen men vi ses
kram angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0