Nu kommer de bilder på de jag fick i julklapp

Nu äntligen har jag lyckats komma ihåg att ta kort på de jag fick i julklapp.
Men jag tog inte kort på de jag van i julklapps spelet.
De är ändå inga roliga grejer där haha.
Van nämligen 10 små ljuslyktor, 3 rosa bunkar, smörkniv, visp och dl måt :D


Här fick jag
En antekningsbok av brors fam
En Harry Potter film sista filmen fick jag av mor o far
De nya objectivet på min kamera köpte jag av alla pengarna jag fick i julklapp



Denna blåa lampa fick jag av mamma o pappa också
Sedan fick jag en pippi tröja med men jag har glömt att ta kort på den.
Men ni kommer att se den någon gång på kort :)



de här fick jag av vänner
Receptbok på 500 olika sortes choklad och ljuset med hjärtan på fick jag av Angelica här på bloggen
Filmen Flickan från ovan fick jag av Emme
öron hängen av Julia



Detta fick jag av min underbara älskling
Älskar han sjukt mycket.


TAck så jätte mycket alla som har gav mig julklappar :)
Hoppas alla ni fick de ni önskade er i julklapp :)
Många Kramar
// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0