Lugn dag

Hallå ja :)
Idag så sov man fram tills klockan slog 10. låg kvar i sängen med en sovande älskling breved sig. vill inte väcka en som är så söt även när man sover :). Men vi båda klev upp när klockan blev 12, då blev de lite frukost sedan lite prat med äldsta syrran som var här med sin man o son. Sedan när klockan slog 13 så begav vi oss till lagerränsningen på skor här hemma. Jag lyckades hitta student skor jag är lycklig för de, dom kostade ju 50 kr :). min äldsta syster hittade 4 par skor för 200 kr orginalpris för alla 4 skor var egentligen 2500 kr :) o mamma hittade 2 par skor för 100 kr + en väska för 20kr, lika så hittade min andra syster ett par skor för 50 kr :).
Så man känner lite fynd i de hela :).
När jag  o älsklingen åkte med min ena syster hem så passade jag på att kolla studentklänning så nu är den också beställd. GÖTT !!! de är de ända ordet jag känner nu haha :).
Så de som är klart till studenten är
Håruppsättning vet jag
Mössan kommer inom kort
Klänning beställd
Skor köpta
Smink ska jag försöka hitta fram :)

Så min studentdag känner jag mig väldigt klar inför nu :)
Balen där emot hmm jag måste åka o titta ut mönster så mormor kan sy upp testmodellen.
Men jag vet vilken affär jag måste åka till så de är bara att försöka få en dag då mor är ledig :).

Annars idag så har man haft en lugn o mys/Gos dag med älsklingen <3



Jag längtar tills solen o värmen kommer tillbaka

 Kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0