halloj

Ja de händer en hel del hela tiden känner man. Stressen finns i kroppen hela tiden jag måste bli klar med project arbetet snart säger jag bara. Nu har man iallafall klarat av att hålla en lektion på 45 minuter i dans på skolan gott de :). De gick jätte bra allt där. På varmkök gjorde man efterrätter panacotta med mandelbotten och lemoncurd. sedan en vitchokladmouse med en chokladbotten. gott var allt hihi muma :D Efter skolan så har man njutigt av fint väder + att man har firat farmor som blev 81 idag. Alltså jag vill ha helg nu känner jag. Jag kan inte sova om veckorna de är helt omöjligt. jag ligger och vrider mig i massor. Men på helgerna sover jag hur gott o bra som helst dels har jag ju älsk här på helgen så kanske är därför. Oj nu börjar man bli hungrig igen helt otroligt haha fast okej jag har bara ätit, en macka , vatten, banan, de vi gjorde på varmkök, smörgåstårta och sockerkaka. så är inte så jätte konstigt om jag är hungrig igen. Kramar // Sara PS: Bloggen gör så jag inte kan lägga upp några bilder :( DS:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0