Myskväll :)

Hej!

Nu var det ett tag sen båda skrev här ;) så tänkte jag skriver lite =)
Veckan har varit ovanligt bra :) och den har gått fort också! Jag var inte där i måndags..
Igår skulle jag egentligen till anderstorp o spela innebandy men de jag känner skulle dit och dessutom så hade jag ingen klubba och hittade inte själv dit haha..
Idag så cyklade jag till simhallen vid tio ca och simmade :) Känns riktigt gött nu efteråt =)
IDag vid 5 så ska jag, sara o två till ha myskvälll :) Kommer verkligne bli kul! =) läängtar!!

Nu måste jag göra nutida konst, matte, läsa svenska bok, öva piano o gitarr, känns inte som jag kommer hinna med.. men måste börja lite nu så jag hinnermedd ;)

Men vi ska försöka skriva lite oftare ;) VI har ju våra egna bloggar vi skriver mer på, kolla gärna de oxå ;)

Angelica - http://angelasvensson.blogg.se
Sara - http://photoisforfun.blogspot.com



 Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0