de jag behöver

Hej och ursäkta att de blir så stora mellanrum när man skriver här..



Ett kort som jag tog på väg upp till Mjölby :) de togs precis när man körde ut ur Jönköping :D



Detta kort togs på morgonen på väg upp till Norrköping :)



Hoppas allt kan sluta bra :)
Vill att tiden kan få gå lite snabbare än vad den gör :) vill vara med mitt hjärta <3
Men när hjärtat är här så kan den få sakta ner precis som den går nu :D

Min vecka har startat ganska knepigt, har haft huvudvärk o jättekonstig mage. så där till blev man hemma just idag, känner att jag blir inte av med det.
Min helg verkar bli lugn, men man får väl se:).
Känner att lite mera pengar vore bra att ha :) behöver så mycket nytt.
exempel på de:
* Ny jacka
* Ny halsduk
* En Kameraväska
* Objectiv
* Nya Skor
 ja plus lite mera som sagt :D

Hoppas ni andra har de bra
De har nog jag :)
Saknar bara mitt hjärta <3

 Kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0