Söndag

Ja idag är de söndag.
Min helg gick för snabbt. I Fredags så sov jag bara 3 timmar efter att jag hade jobbat sen så kollade jag på tv, tog de lugnt, sedan kom syrran o hämtade ett insektsnyckel till en vän som skulle tatuera syrrans sambo.
Så jag hängde med syrran hem o lämnade av de, sedan åkte vi till puss o köpte ett nytt navelsmycke med en större stav på för att se om de läker bättre. efter de så åkte vi hem till syrran igen o snackade med denna vännen. de var ett tag sen man träffade honom alltid lycka roligt att få prata med han eller bara se att han:).
sen sov jag hos syrran den natten.
lördagen gick också snabbt, var att åka o handla sedan så satt man i solen ett tag, på kvällen var de en liten fest :D. en lugn o go fest :).
IDag så får jag se vad dagen bjuder på mer än att jag börjar att jobba kl 22 ikväll så jag hoppas ju på att denna veckan går snabbt, för vill ha helg igen.

hoppas ni andra har de gott när de är sol ibland lika så när de regnar.

 Många kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0