Fredag och härligt

Äntligen Fredag :).
Jobbade sista dagen idag. Så helgen ska bli så härlig ska först ha träning imon mellan 11 och 3 sedan så på söndag ska jag på harry potter filmen på bio i Halmstad. Sedan så ska man hinna öva på lite engelska glosor :)

Just nu kollar jag på Let's dance. Vilka hejar ni på ?
Jag vet inte riktigt vem jag hejar på för dom alla är lika röriga i rörelserna hihi :) nej de är dom inte men jag har svårt att hitta en som jag fäster mig för. 
Har hunnit duscha idag med och handla ska ha med mig smörgåsar till träningen imon :). 



Jag vill ha sommar nu :). Är ett höst kort som jag tog med en som heter Malin i min klass.



Söta Angelica när vi tog massa höst kort :)

 Många Kramar till er // Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0