Tisdag

Idag så vaknar man vid 10 tiden och så kom syrran in och sa att hon kör hennes man till sjukan vid halv 11 tiden.
Så jag klev upp där vid halv 11 och tog på mig kläder sedan så tog jag och pluggade lite Svenska lika så Engelska. Sedan tog jag och plockade diskmaskinen så de har man gjort 2 gånger idag :). Så nu äre rent där ute i köket :). Har gjort maten idag de blev stekt falukorv , makaroner och sallad :). Kvällen blir att kolla på film och bara ta de lugnt :).
Igår kväll kollade man på The book of Eli de var en speciell film men den var ändå bra.
Tog lite tid innan jag fattade filmen men, när pussel bitarna trillade på plats så var den väldigt bra :).

Igår kollade jag runt lite på nättet och såg lite olika filmer som jag ville se som ex
*Fast med The Rock i huvudrollen
*Fast five den är som Fast and the fouriost (stavning)
*Änglagård 3e filmen
*Narnia den som gick på bio och jag kommer ej ihåg vad den hete haha ;P

Jag är öppen för mer Film tips är en som älskar de flesta filmerna är bara lite svag för skräkisar :).

Saknar mina vänner något enormt mycket, och jag saknar Angelica en hel del för imorn får jag veta vilken vecka som vi ska hyra stuga på hihihi :)

Blir ingen annan bild idag mitt internet hos syster är inte på min sida så de vill bara göra mig arg.

 Många Kramar till er // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0