Sportlov !

Nu har man Sportlov känns så skönt :).
Så idag klev jag upp vid 11 tiden och då kollade man tv till 12 sedan så packade jag en del, åt mat sedan så begav man sig ner till äldsta stora syster. Så jag ska ägna mitt lov till att vara med min äldsta stora syster :). Hon går av jobbet som i morgon morron. :).
På Måndag åker man med henne, hennes mamma och min systerdotter till GBG för då ska min systerdotter på åter besök för sina ögon :).

Idag ville man bara ut för att få ta massa kort i de jätte fina vädret, Men som sagt har suttit i bil och sedan så packade man och ätit och massa olika saker.

Ja nu har jag en katt som ligger här jämte mig alltså lilla Smokey :) han är riktigt söt katt. Men han fäller något enormt mycket, men ja han är go på sitt sätt ändå.

Men mitt lov blir att vara med syrran då, plugga inför prov till efter lovet, vara med Angelica :), sedan så blir de att försöka slappna av också :).



Man har lätt för att falla ditt, men gud så ont de kan göra när de är något som går fel.

 många värma Kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0