Söndag igen

Ja då var det Söndag igen.
Om en vecka så är det Sportlov :)
Vad ska ni alla hitta på då??

Idag så har jag inte alls gjort mycket. Jag var så duktig så jag gjorde klart min samhälls läxa så jag bara har att öva på engelska prov och svenska prov under lovet. tur det haha hade inte klarat mera läxor under lovet.
Sedan så kom min bror och hans familj hit sedan så kom också min syster, så de blev att dom stannade på mat och så kollade vi på After Dark som vi hade laddat ner på OnDemand :). Jag tycker att de är så roligt att kolla på såna skämt scener hehe :)

Jag funderar på vad jag ska baka för något. kanske ska ta mig en titt i mina böker och fundera ut något som kan passa och som kanske håller ett litet tag hehe :) Ska baka på Tisdag funderar jag på hehe :)



Bilden tagen i Santa Susanna i Spanien. Var där med GDDC föra året. ;)

Jag längtar så himla mycket till sommaren att de känns som om man ska spricka vilken sekund som helst. Jag vill kunna bada, ta fina kort, fylla år, skaffa lite pengar ;P och sedan bara njuta av allt som finns på sommaren :).

 Kramar // Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0