God jul!

Heejsan!!

Vi skriver inte så mkt längre men det kommer när det kommer ;)

Snart jul då!! Tiden har verkligen gått jättefort! Denna vecka som varit nu har vart superbra :)
Har varit hos David sen tis typ och varit  växjö två ggr och jönköping en gång :) Julhandlat, sett konsert och bio :)
På detta med så var Eric Saade i växjö också :D hihi o nu har jag min eric saade tröja på mg hiih :) såå fiin!!


 <3

Bion var också riktigt bra o skrattade typ ihjäl mig för det flög popcorn hehehe :)
Kom hem idag vid ca 8 och idag har jag handlat klart julklappar och möblerat om mitt rum :) så nu är det mer städat än innan och vid datan har jag ju inte suttit på åratal så därför har det inte blivit så mkt bloggande..
Nu har jag duschat och ska snart slå in ännu mer julklappar ;)
Imorron är det jul!

God jul på er!!

 Kram Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0