Måndag:)

Idag så är de den 1a i månaden :D. O jag bara längtar till den 4e på morgonen för då bär de av till Frankrike en hel vecka ska bli så roligt att få åka iväg med alla de vännerna och att få dansa o ha uppvisningar där nere :).

Idag så gick jag upp runt halv 11 åt lite. sedan tänkte jag att ja idag ska jag städa rummet, undertiden som jag letar lite musik ringer syster och vill ha sälskap framme i samhället. Då åker man med ditt upp går där och då tänker lilla jag att okej jag kollar efter vita trosor för behöver de till där jag dansar haha :). men de hittade jag inga så får försöka komma på en lösning med mina vanliga haha :).
Hämtade sedan min mamma på jobbet, åkte till Jysk köpte 4 st minihandukar som är gott att ha när man ska iväg och resa lite :). så de blev 1 svart, 1 rosa, 1 lila och 1 grå :).
Åkte till min mammas jobbakompis en sväng så hon gjorde mina ögonbryn så nu är dom klara också haha :).
Jag o mamma tog oss en go promenad bort till min bror för min brorsdotter var med oss. Så vi gick hem till henne, sedan åkte man hem på kvällen runt 20 tiden så har hunnit med en hel del idag MEN inte att städa hahaha:).

vad har ni andra gjort idag??

ska försöka att sova nu hade jag tänkt ska ju vara barnvakt + ha 3 timmars träning imorgon :).

blir ej någon bild idag :)

många kramar
// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0