köpte ju lite på båten

Köpte ju lite saker på Tysklandsbåten när man åkte hem från Frankrike :D
De blev också en parfym till min syster som är i märket JLo Glow något hahah xD


Mina egna parfymer
*Dreams By Isabell Kristensen ca 300 kr
*CanCan By Paris Hilton ca:300 kr



Sedan blev de Body Butter 4 st i ett och samma pris ca 200 kr :D
*Mango body butter
*Shea body butter
*Coconut body butter (Min favorit än så länge. Jag bara älskar den doften)
*Moringa body butter

Så de var det som lyckades att hänga med hem från detta årets resa men jag köpte också M&Ms men de tog slut väldigt fort i med att man satt i en buss och då åt man ju en del hehe
Just nu väntar man på att Angelica ska komma hit så får man se vad dagen bjuder på :)

 Många kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0