humm vart är de på väg?

Som sagt nu har ju skolan börjat och alla olika sortes förkyldningar, magsjuker?(vet ej med de), huvudvärk och ja sånt man brukar få lätt när de blir mycket folk. Min mage har nog börjat känna av något antingen är jag påväg att bli förkyld eller så har jag fått en dåligmage som bara värker:(.
Har jobbat idag mellan 6-14:15 så de var en lång dag. Efter jobbet känner jag bara att smallbenen har tagit många smällar i från jobbaskorna. Jag hatar verkligen jobbaskorna men får som sagt stå ut.
Haft huvudvärk en del idag med, sedan så har Man sålt sin moppe så nu blir de en gå cykel hehe fast måste hitta en först också haha.
Få se nu vilken dag jag åker till Ikea för att köpa in en bäddsoffa till rummet.
ska bli så gott att få en bäddsoffa hihi pga att då kan syskonbarnen ligga där istället sedan får man en bra plats att sitta på hihi :D.

Sedan får jag se hur de blir med mina inköp jag hade behövt men men så är det ju.
hur mår ni andra idag då??

blir ej någon bild idag
Kramar // Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0