Hej

Hej :)
Hmm undra vart Angelica har tagit vägen med sitt bloggande hehe måste fråga henne de :P.
Hoppas eran sommar har börjat bra :).
För mig har den börjat helt okej, Har börjat min inlärling vid kassan på konditorit.
väldigt mycket att lära sig men de går man blir lite trött av allt man ska lära sig på så kort tid :).

Just nu väntar jag på min Underbara Kärlek han är iväg och hjälper bror min att ta ut färdig lackerade hyller till brors tvrum.
Idag har jag varit ledig från jobbet, Så jag sov fram till kvart i 8 först och då gick jag ner och pussade hejdå till älsk. Sen gick jag upp och sov mer hehe vaknade då upp vid halv 12, sen så har jag mest kollat på film och tagit de lugnt, var ute på en cykeltur där vid halv 5 med.
Sen så har man gjort maten och klippt hjärtats hår:) ja så de har blivit lite gjort idag ändå :).

Imorgon äre förberedningar inför midsommar firande hos syrran, sen så ska man jobba mellan 5 och 8 annars vet jag inte vad som kommer att hända mer imorgon :).

Många kramar
 // Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0