Tjenamoss! =) 13/9

Heej!

Oj var riktigt längesen nu jag skrev hehe :P
Min dag har väl sett ut såhär i punktform =)

  • Dans
  • Elutbildning (praktik)
  • Textil
  • cykla hem
  • handla
  • äta
  • spela piano o gitarr
  • öva svenskaprov
  • idool
  • data

Så ska snart lägga mig för ska upp o springa imorn, eller beror på hur vädret är vill säga ;)
Men ska ändå lägga mig snarrt.
Nu har jag äntligen fixat ett musikskåp hehe ;) har två skåp nu :P



Vill bara ha sommar nu igen! Saknar skrea så himla mkt! Va så kul o åka inlines varje kväll o träffa på longboards killen hehe :) hhehe det kommer man aldrig glömma :)
Vill ha sommar nu för nu är det som storm ute nästan :/ det är höst o grått.. oo trist..

Jag tänker på dig hela tiden,
bara mer o mer för var dag som går.
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta,
i mitt hjärta och i mina tankar.
Saknar dig hela tiden,
saknar din närhet, din röst.
Saknar hela dig.. <3

 KRam ANgelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0