Oj man hamnar efter

Hahha ojsan nu har man glömt att blogga här :D..
Men jag mår iallafall bra.
Har extremt mycket nu med skolan, de känns som om jag inte hinner med något längre.
För om jag inte har skola så har jag träning med GDDC, om jag inte har de så är jag ledare för Junior grupperna i GDDC. annars så jobbar jag o blir sjukt trött o vill bara sova om dagarna..

Men så är livet.

Idag iallafall så vaknade man upp, uppe i brors o hans sambos hus för jag skulle vara barnvakt på morgonen åt deras dotter. Men allt gick bra i morse hon var en riktig ängel som gärna gossade en del på morgonen..
Sen så har man hunnit med att åka till rusta o köpa 2 st tavelhyllor i svart och ljuslycktor i rött:).

De blir nog lite städ o plugg idag känns de som.
Har ju religionsprov på måndag lika så har man inlämning i varmkök om Fänkål :P.
Annars blir de en lugn lördagkväll med gossiga brorsdottern.

Hoppas ni mår bra o inte har de lika stressigt som en annan..



JA detta kortet säger en del haha iallafall om dagenväder hihi.
För idag är de soligt o 16 + ute hihi gott de..

Många kramar

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0